X

 شرح وظایف مدیر فناوری اطلاعات سلامت

 1-برنامه ریزی برای برقراری سیستم استاندارد درواحد های تابعه بخش مدارک پزشکی.

۲- تقسیم کار بین پرسنل تحت سرپرستی ونظارت برنحوه صحیح عملکرد ایشان.

۳- برقراری ارتباط منظم با پزشکان، روسای بخشها وسوپروایزران.

۴- ایجاد انگیزه درپرسنل به منظور بالا بردن کیفیت کارها.

۵- کنترل پاسخگویی به مکاتبات اداری وپاراف نامه ها.

۶- برنامه ریزی برای ایجاد بایگانی استانداردجهت پاسخگویی سریع به ارباب رجوع.

۷- ارائه گزارشهای منظم ازفعالیت واحد های تابعه مدارک پزشکی به ریاست و مدیریت بیمارستان.

۸- تشکیل ماهیانه کمیته مدارک پزشکی وحضور درجلسات و کمیته های بیمارستانی.

۹- سعی در بکارگیری واستفاده از تکنولوژیهای جدید دربخش مدارک پزشکی.

۱۰- رعایت کلیه مقررات و قوانین کار درتنظیم برنامه وشیفت کاری پرسنل.

۱۱- تقسیم کار بین کارکنان با توجه به پست سازمانی و کنترل امورمحوله به کارکنان.

۱۲- ارزیابی مستمر عملکرد بخش وپیگیری جهت رفع نقایص واحدهای تابعه.

۱۳- ارزیابی ماهیانه کارکنان ازلحاظ کاری واخلاقی وآگاه کردن آنها ازموارد اخذ وکسر کارانه وتشویق، تنبیه وارائه رهنمودهای لازم.

۱۴- ایجاد سیستم تشویق و تنبیه مناسب برای ایجاد انگیزه و روحیه همکاری بین همکاران.

۱۵- تعیین شرح وظایف وحدود اختیارات منشی بخشها ونظارت بر عملکرد آنها.

۱6- آموزش پرسنل تحت سرپرستی وانجام نیاز سنجی آموزشی با توجه به دستورالعمل‌های مربوطه.

۱7- انجام سایرامور محوله که ازسوی ریاست بیمارستان ابلاغ می‌شود.

 

مدیریت و واحدهای زیر مجموعه:

¨ واحد پذیرش بیماران

¨ واحد بایگانی مدارک پزشکی

¨ واحد آمار بیمارستانی

¨ واحد کد گذاری بیماریها