اهداف :
حفظ وارتقاء کیفیت خدمات پرستاری درجهت افزایش رضایتمندی بیماران وکارکنان ازطریق:
1-برنامه ریزی درزمینه های ارتقاءکیفی وبهبودمستمرفعالیتهاوارائه خدمات
2-گرداوری اطلاعات مرکز،مددجویان ونیروی انسانی
3-تعیین اهداف مبتنی برنیازهاجهت تامین، حفظ وارتقاء سلامت ورفاه اجتماعی
4-تعین فعالیتها واتخاذ روشهای مناسب برای رسیدن به اهداف موردنظر
5-مشارکت درطرحهای پژوهشی
6-مشارکت درتنظیم بودجه جهت فعالیتهای مرکز
7-تعیین براوردسطوح مختلف نیروی انسانی موردنیاز بخشهای پرستاری
8-رهبری وهدایت واحدهای ذیربط برای تحقق اهداف سازمان
9-اطلاع رسانی دستور العمل واستاندارد های روتین وتهیه گایدلاین هابراساس حاکمیت بالینی
10-برنامه ریزی جهت افزایش ایمنی بیمار ،کاهش عفونت بیمارستانی درمصرف آنتی بیوتیکها
11-رسیدگی به خطاها طبق فلوچارت حاکمیت بالینی به منظور جلوگیری ازبروز حادثه
12-تنظیم برنامه هایی درجهت ارتقا ء,رضایتمندی مددجویان وکارکنان
13-برنامه ریزی جهت توسعه درزمینه های نیروی انسانی،ارائه خدمات پیشگیری،بهداشتی ،درمانی،تکنولوژی،آموزشی وتحقیقاتی
|