تاریخ انتشار: جمعه 19 بهمن 1403
جلسه مدیر دفتر پرستاری با سوپروایزرین و مسئولین بخش‌ها

  جلسه مدیر دفتر پرستاری با سوپروایزرین و مسئولین بخش‌ها

امتیاز: Article Rating

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام علی(ع) سرابله، جلسه مدیر دفتر پرستاری با سوپروایزرین ومسئولین بخش‌هادر سالن کنفرانس بیمارستان برگزار شد.

زینب حیدرزاده مدیر دفتر پرستاری بیمارستان امام علی(ع)سرابله،  ضمن خوش آمدگویی به مسولین بخش ها وسوپروایزرین گفت؛

خدمات بیمارستان باید منجر به رضایت بیماران شود. خدمات اثربخش، با کیفیت و ایمن بیمارستانی باید به صورت بیمار محور ارائه شود تا منجر به رضایت بیمار شود. رضایت بیمار یکی از شاخص‌های مهم کیفیت خدمات بیمارستانی است. بیماران راضی مراقبت بیشتری از خود می‌کنند، همکاری بیشتری با ارائه‌کنندگان خدمات سلامت دارند که منجر به تسریع روند بهبود آن‌ها می‌شود.

بيمارستان به عنوان يك سازمان توليد كننده خدمات با هدف اصلي جلب رضايت مشتري هاي بيروني سازمان و در عين حال تأمين و رضايت مشتري داخلي (پرسنل) را نيز دنبال مي كند.

حیدرزاده درادامه ؛

به مسائل ومشکلات بخش‌ها وکمبودات دارویی وغیر دارویی نظم بخش‌ها  بحث وگفت وگو کرد وی همچنین در مورد چک کردن مستمر ومداوم پرونده‌های بیماران از نظر کمی وکیفی هم مورد باهمکاران صحبت کردند.

حیدرزاده درپایان ضمن خسته نباشید وخداقوت به همکاران گرامی گفت؛

هیچ سیستم بهداشتی و درمانی نمی‌تواند بدون کار پرستاران کامل باشد.شما خلاصه درستی از چیزی هستید که می‌تواند زندگی دیگران را کاملاً لمس کند.   

تصاویر
  • جلسه مدیر دفتر پرستاری با سوپروایزرین و مسئولین بخش‌ها
  • جلسه مدیر دفتر پرستاری با سوپروایزرین و مسئولین بخش‌ها
  • جلسه مدیر دفتر پرستاری با سوپروایزرین و مسئولین بخش‌ها
ثبت امتیاز
جستجو